Isnin, 31 Ogos 2009

::sahur punya cerita::

Posted by amirafatin at 8:33 PG

sejak mula berpuasa.untuk bersahur selalunya aku bangun dulu kejutkan mama untuk siapkan juadah bersahur then aku tidur balik.ish3.patut tak patut.tak patut tak patut...lepas mama siap berhidang baru mama kejutkan aku ,baba dan adik2.hehehe.pernah mama kata

''apa la kak uda kejut mama pastu tidur balik.cuba la kejut mama kata dah siap masak.tinggal mama nak bangun makan jer."
........hasilnya.........


hua3

Alhamdulillah.dah dua pagi waktu bersahur aku yang siapkan juadah.seusai berhidang baru
kejutkan mama baba dan adik2.aduh.penat juga.dengan panasnya kat dapur tuh.dengan mengntuknya.macam mana la mama yang dah bertahun2 buat macam tu[memasak].
aku yang baru buat dua hari nih dah rasa macam nak *&^%$#..[huhu].
_______________________________________
p/s:mama,,,dah boleh kawin ke.[LaLaLa]
________________________________________________

2 comments on "::sahur punya cerita::"

MaMa MoDeN on 31 Ogos 2009 5:36 PTG berkata...

salam
terima kasih sediakan makanan sahur...
(ermmm bukan panaskan jer ker) hahahaha kantoi plak!

apapun terima kasih, mama tak mrungut pun sdiakan keperluan utk keluarga kita, yg penting smua happy.

MaMa MoDeN on 31 Ogos 2009 5:40 PTG berkata...

eh lupa plak nak jawab, dah boleh kawin ke belum.
walaupun masa mama baya kak uda mama dah ada 2 anak, tapi bg mjawab ptanyaan kak uda ni... mama jawab tak boleh kawin lagi!

ish!ish!ish! mama dah lalui susahnya kahwin diusia yg amat muda. mcam2 dugaan yg perlu dihadapi, so mama tak mahu anak2 mama laluinya.

mama nak anak2 mama ada kerjaya, baru kahwin.
matang dlm bfikir baru lalui asam garam rtangga.

ramai yg mama kenal kawin muda, smuanya tak mjadi. bcerai berai krn tak tahan hadapi dugaan.

blajar dulu pandai2, tinggi2, keje elok2 barulah kawin ok!

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails