Ahad, 26 Julai 2009

♥♥♥PeRgiLah CinTa♥♥♥

Posted by amirafatin at 4:34 PG



Ku anyamkan puisi indah
Untuk
merawat hati yg gundah
Berlalu sudah e
pisod cinta yang indah
Tak perlu di kesali aku harus pasrah

Di jambatan sepi ini
Aku
meniti sen
diri
Mengenang hari-hari yang silih berganti
Mengenang ceritera cinta yang pantas berlari

Aku mengharapka
n cahaya mentari
Menyinari hari-hari suram
Menerangi awan hitam
Dan menyul
uh kegelapan malam


Ya Allah ya tuhanku
Hanya kau yang bisa memahami
Segala keperitan ya
ng aku alami
Sesungguhnya k
au pencipta alam yang aku geruni

Jika benar ini takdirMu
Berikanlah aku kekuatan diri
Dam
aikanlah ha
ti nurani
Tabahkanlah jiwa
ini
Agar aku dapat me
njalani jambatan api ini

Jika ini j
uga kehendakMu
Biarkanlah cinta i
tu pergi
Biarkan cerita itu mati
Tumbuhka
n lah yg telah mati
Gantikanlah cinta yang pergi….

0 comments on "♥♥♥PeRgiLah CinTa♥♥♥"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails