Rabu, 17 Mac 2010

plan tetap sama tapi tujuan dah berubah

Posted by amirafatin at 1:51 PTG
::salam a'laik::
wee~~
letih gila.baru balik dari Taman Rimba Teluk Bahang.
penah pi.?best kan. x penah pi.?ajak la keluarga korang pegi sana.
.
.
tajuk post tu.
actualy macam ni.
mlm isnin baru2 ni.
aku ajak mama n baba pegi holiday mandi manda kat taman rimba.
semua la satu family.
aku,ma,ba,k.teh.k.cik,kakak n nin.
.
.
tujuan:nak bagi kenangan terindah y terakhir buat mama bersama anak2 kesayangan.
.
.
.
tapi, malam tadi setelah berlaku satu tragedi kt umah ni.
plan tetap diteruskan, tapi tujuan dah tukar.
.
.
.
tujuan y dah ditukar:meraikan pasangan yang baru nak bercintan-cintun tu.
.
.
.
mesti korang x faham kan.
apa2 je la.
=p

1 comments on "plan tetap sama tapi tujuan dah berubah"

MaMa MoDeN on 20 Mac 2010 12:02 PG berkata...

Salam sayang..
hehehehe mama n baba bercinta? yer, sudah lami kamibiarkan cinta kami tidak bsiram & dibajai..

Doakan kami bjaya mnyemai smula cinta yg kembali yg hampir2 hilang.... kalian lah segala2nya buat kami...

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails