Sabtu, 25 Julai 2009

Bila KiTa sAyAnG oRang Tu

Posted by amirafatin at 4:55 PTG
bila kita sayang orang tu

kita terima ja apa yang orang tu kata,

tapi bila kita kata kat dia?

mulalah nak terasa.

hati kata takpa,

manusia tiada yang perfect..

bila kita sayang orang tu

kita tunggu dia lama pon tak pa,

tapi bila dia tunggu kita?

dia marah..

hati kata , ala,

adatlah ada yang menunggu & ditunggu..

bila kita sayang orang tu

kita x tido pon tak pa layan dia tengah bosan,

tapi biae kita bosan,

ada dia layan kita?

hati kata x pa,

dia bz kot..

bila kita sayang orang tu

bila kita gadoh dengan dia,

kita diam je..

tapi dia?? heboh 1 dunia..

hati kata, x pa,dia tension tu..

bila kita sayang orang tu

kita call nak cakap dengan dia,

tapi dia gayut dengan orang lain,

bila dah jadi macam 2

hati kata x pa,

dia ada hal nak cakap dengan kawan dia tu..

bila kita sayang orang tu

kita bercerita dengan dia,

rasanya cerita dengan tunggul lagi bagos,

tapi bila dia bercerita dengan kita,

kita dengar,sepatah2 kita ingat..

hati kata xpe, sayang la katakan..

bila kita sayang orang tu

kita & dia sama2 lapar,

kita bagi semua roti kite kt dye..

hati kata xpe, ala ,jagalah hati dia ,kecian dia..

bila kita sayang orang tu

kita sanggup bagi rest bila dia letih,

tp bila kita letih,

dia suruh gak kita layan dia bila dia bosan, adil ke??

hati kata x pe la, ala bukan selalu pon..

bila kita sayang orang tu

kita jadi cam orang giler bila dengar dia sakit,

tapi bila kita sakit,

dia siap kuar dengan kawan2 meraikan hari kesakitan kita..

hati kata, x pe la,x kn dya nak berkepit dengan kita 24jam..

bila kita sayang orang tu

kita x penah pentingkan diri sndiri, tapi dia??

hipokrit tahap gaban,

hati kata x pe, dia memang camtu..kenalah terima..

bila kita sayang orang tu

kita sayang nak tinggalkan dia..

tapi dia?? xtahu kita berdepan dengan maut,

walaupun kita sakit, dia kata kat kita..

sakit biasa2 ja,jangan nak mengarut..

hati kata, camna lah dia bila kita x de,mesti dia heppy..

bila kita sayang orang tu

kita x sanggup tengok dia derita,

tapi pernah dia hargai diri kita??

hati kata, tahu x betapa kita sayangkan dia..

bila kita sayang orang tu

kita sanggup tinggalkan dia selama2nya,

untuk dia bahagia dengan orang tersayang..

tapi adakah dia tahu pengorbanan kita??

hati kata, xpe,asalkan dia bahagia.......

0 comments on "Bila KiTa sAyAnG oRang Tu"

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails