Rabu, 24 Disember 2008

mY SiEfFuU

Posted by amirafatin at 12:51 PG
KoNicHiWa

tErima kAsih maMa......kenapa trima kasih kat mama??sebab dah suDi unTuk meNgusUng aku selaMa seMbiLan buLan..anD meLahirkan aKu...aNd menJaga dan MenDidik akU sampai aku bEsar panJang.... satu lagi sebenarnYa..sebaB mama Dah menJadi SiFfu untUk akU dalam Melayari aLam pembLogan ini...em..sebenarnya..dah Lama sebenarnya mAma nk buat blog...taPi maMa kaTa x dak idealah nK tulis apA kalaU dah Buat bloG nanti...last2 mama buaT juGak ...aku pOn x Taw biLa yanG maMa muLa berBlog...aku tau2 maMa daH buat setengah...seBab mama mmg mErahsiakAn bLognya dariPada kami..hehehe..

last2 pon Kami suma tau jgak...aku pon mUla2 tgK mama bUat bLog x daK peraSaan apa pon taPi ada la jGAk rasA bangGa seBab mama ni mMg modeN....ye la kan...dunIa daH maju Zaman Dah berubaH...

muKin adA Lagi Mama-maMa yang moDen kAt Luar sana...tapi maMa yanG aku Ada nih segaLanya moden2 belakA..keh2...hem....aKu pOn sebeNarnya x dak La apa Pon yang Nk dituLiskan daLam blog nih...taPi sebaB jeluz pUnya paSaL aku pon bUat jgAk blog..hehe...x pe la...jumpa lah lagi Di Lain catAtaN yea...

....wAsaLamUaLaikum....

1 comments on "mY SiEfFuU"

mama moden on 25 Disember 2008 11:56 PTG berkata...

salam, terima kasih. mmg dah kewajiban mama mengandung&melahirkan kalian.... apapun mama memang mama moden kan!

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails